Frustrationsryck.

Alltså jag blir så jävla förbannad.

FDKSLJLJKSFDLKJDSFLKJSDFLKJFDSLJIKLSKJFDLKJSDFLKJSFDLJKfsDLKJFSLKJFSFDLK

Så. det var skönt. Iallafall.

Efter min födelsedag hade jag fått ungefär 2100 kronor sammanlagt, som jag använde lite av. Mamma frågade sedan om hon kunde låna 1800 att köpa en kamera för, och sa att jag skulle få tillbaka pengarna. Visst sa jag, men vafan tänkte jag på. Nu har jag tjatat på henne om pengarna och fick dom äntligen idag, plus en massa skit. Så nu är hon skitförbannad på mig för att JAG tydligen tar pengar ifrån henne och det är så synd om henne blablabla. Hur jävla dum får man bli? Självklart får hon Kalles medlidande också, ÅÅÅÅÅÅÅÅH! Och nu har hon fått en mobilräkning på 715 kr och anser att det är jag som har pratat på den, såklart. Alltså, get me out of here, please.

Nu har jag iallafall mina pengar och jag släpper dom ej, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0