ferra!

Igår var det fest hos Sarah, klart man passar på när föräldrarna inte är hemma.
"Öh.. det blir typ 12-13 pers, det blir ganska lugnt mami." - det kom 30-40. ;D
Aja, trevligt i vilket fall som helst. Festa med klasskompisar var väldigt intressant, haha.
Jag och Josefine var sneaky och snodde med oss en påse chips hem som vi sedan
krängde framför Bridget Jones dagbok innan vi somnade, men det får ni hålla tyst om. <3

Du har tydligen blockerat mig på bilddagboken så jag får skriva här istället.
It's ok, jag har kommit över det. Men det känns samtidigt tråkigt eftersom att
vi faktiskt var vänner också. Man kan inte gå runt och vara arg föralltid,
det är jag inte. Jag hoppas istället att du har det bra, sjukt bra.

Nu ska Josefine göra frukost till mig. ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0