"Allt vad du vill så får du, allt vad du vill så får du

Hela min kropp, och halva min själ ja
det ska du få, för du dansar för väl."

Idag har varit en lång men ack så rolig dag. När de vanliga lektionerna var över gick jag, Lotta och Lisa och satte oss på Donkan och drack kaffe. Väldigt trevligt, och skönt att jag äntligen kan uppföra mig normalt i ditt sällskap. It's still there though! När det var dags att bege sig till kyrkan kände jag redan när vi gick på bussen att något skulle gå snett. Haha, jodå, vi hoppade av 6 stationer för sent. XD Typiskt yrbollarna själva, som tur var behövde vi bara vänta ett fåtal minuter på bussen tillbaka.

Konserten gick bra och alla var sjukt duktiga. Jag älskar att ha konsert, det får en att koppla bort precis allt annat och bara fokusera på att göra sin grej. Det är en speciell glädje som sprider sig snabbt och den stannar hela kvällen, jag ler fortfarande.

Nu sitter jag här med mamma, hennes polare och en liten vovve. Yes, och det är inte min egen. Det är nämligen så att mammas polare har köpt en liten hund till en kompis, men kompisen ville inte ha hunden. Så nu är en annons utlagd på blocket och dom hoppas på det bästa. Vad i helvete, jävla ryska korkade kvinnor! No offence, men de tar väldigt drastiska beslut ibland. Köpa ett djur till en vän som man inte ens vet kommer att ta emot det? Tycker synd om hunden och hoppas för guds skull att det löser sig.

Imorgon är jag ledig, wooh! Eftersom att dom andra har nationella prov i engelska (som jag redan har gjort) är teaterlektionen inställd och jag har flyttat min sångtid, awesome.

On and on and on and on!

Kommentarer
Postat av: Sofy

"Köpa ett djur till en vän som man inte ens vet kommer att ta emot det?"

HAHAHAHAHAHAHA! XD
WORD!

2007-11-15 @ 23:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0