FutureSexLoveSound.

Idag när jag gick till skolan hade jag på mig en svart jacka, svart linne, svarta hotpants och svarta leggings. (Till uppdansningen) Till det ett par silvriga ballerinaskor och en leopardväska.

"Men oj, Ingrid! Du ser helt normal ut idag.. du börjar få mer normal klädstil, ååh. Vad kul! Ellerhur? Jag menar innan liksom.. ehh, haha. Det är väl bra, ellerhur?" Haha.. jag sa att jag inte ens ville kommentera det där. Jävla brud, är hon helt blåst eller? Hon är fett ytlig och snackar bara massa skit har jag kommit på, hon borde ta en titt på sin tråkiga mamma-stil istället innan hon öppnar munnen igen.

När jag städade hittade jag en massa roliga ögonskuggor som bara legat och tjockat sig, how could they?!

255706-1

Kommentarer
Postat av: Helena

men vad var detdär för dum människa liksom?! dina ögon är fina! (:

2007-05-26 @ 21:35:59
URL: http://gummiankpastej.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0