5:55

... Var klockan när jag tittade på den nyss. Jag har varit med om många knepiga klockslag på senaste tiden, eller så är det kanske bara som jag inbillar mig? Under en dag hann jag se klockslagen 15:15, 17:17, 18:18, 19:19 och 22:22. Det är fett sneaky tycker jag iallfall. En gång skickade jag ett SMS klockan 22:22, det var också sneaky. Nej vafan, det är JAG som är the sneaky one!

Första veckan med rep inför sommarshowen är över. Puh, men värre blir det. Nästa vecka kommer vi inte sluta tidigare än halv fem varje dag. Den där jävla showen tar på krafterna, trots att det är roligt såklart. Jag vill ju bara gå på stan i det fina soliga vädret egentligen.

Idag är studentkaoset ett faktum. Fucking bilar, släp och traktorer everywhere. Och de flesta skolorna slutar idag. Så hur smart tror ni Muffin har varit? Skitsmart! Hon har nämligen räknat ut att det förmodligen kommer vara packat med folk ute idag. Mhm mhm, yeah yeah!


Kommentarer
Postat av: Muulon

Åhh!, fattar du inte!, de e ju nån som tänker på dej på dom klockslagen, okejokej ja vet att de e lite fjortis att tänka så, men de tar verkligen över min hjärna asså verkligen så fort ja tittar på en digital klcoka så vill ja att siffrorona ska vara "samma"..de e olika ibland händer de typ alldrig och iblnad nästan jämt!, du ska vara lycklig!, Det finns dom som älskar dej! <3

2007-07-08 @ 00:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0