Juelafton.

Okej, jag hatar egentligen julafton, men denna blev faktiskt ganska så bra ändå. Kanske beror lite på att jag gick in med världens lägsta förväntningar, and see. Och så beror det nog lite på annat än den materiella glädjen, jag träffade nämligen en person som jag varit förbannad på hur länge som helst. Hon fick en chokladjultomte av mig och frågade vad den var gjord av. "ööh, gummi!" sa jag. Givetvis skulle hon känna efter och så sprack tomten, hahaha. <3 Att återfå en vän slår alla julklappar, alla dagar.

Extra stor kram till Sofy för att folk suger och för att hon förtjänar det bästa.

Goed juel!

Kommentarer
Postat av: Sofy

Oh!

2007-12-25 @ 12:08:00
Postat av: Sofy

Vafan.. Mitt hjärta kom inte med. Men det ska vara ett hjärta efter "Oh!" XD

2007-12-25 @ 12:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0