Drinking requiers good company.

Igår åkte jag väldigt långt, ända till Sövestad (?) Ja. Först en halvtimmes tåg, vänta en halvtimme på bussen, och sedan en och en halv timmes buss. Lovely. Nu är jag hemma och har tvingast med till DK för att köpa guld inför nyår, fast jag orkar egentligen inte. Men nu har jag ju lovat Louise och hon blir förmodligen gråtfärdig om jag ligger hemma och sover istället.

Trevligt var det igår, till en viss del iallafall. Jag har kommit fram till att det räcker inte bara med att vara full, man måste ju ha någon rolig att vara full med också. Jag kände ju knappt några där och dom flesta var nyktra, osociala, tysta och tråkiga. Varför måste jag vara den som säger hej? När jag kom in i köket tittade alla bara på mig, hade vi varit i fucking Helsingborg hade folk åtminstonde sagt fucking hej. Nåja. Tur att jag har Sofy som underhöll mig och var killersöt i sin nya klänning.

Nu ska jag väl fixa mig lite och pallra mig ner till stan, on and on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0