Vill ha-begär.

KNIV: Att drömma om vassa föremål betyder ofta besvikelse i kärlek. Här är några tolkningar: Se eller äga: svartsjuk person förtalar dig. Skära sig på: svikna förhoppningar. Slipa: du vill till varje pris vinna någons kärlek.

... osv osv. Varför drömmer jag så brutala grejer hela tiden? Folk som bråkar, mördar och krigar. Och det fula är att jag verkar tycka det är hur roligt som helst, även om jag får en kniv i magen. Oo

Ett par produkter som jag är hemskt sugen på för tillfället. (Synd att vissa av dom är svindyra)



Jag ser dem överallt. Dermalogica har jag hört så mycket bra om,
och i min jakt efter bra produkter för huden kan jag inte förneka att jag-vill-ha.



Parfymolja från The Body Shop, vanilj. Luktar hemskt gott och håller länge.



Clinique 3 step. Jag har förvisso provat dessa en hel del, och Gud vad bra dom är.




Special Effects hårfärg, Nuclear Red. Har hört att dom ska vara bäst och sitta som berget.
Tyvärr måste man dock beställa från USA eller UK, vilket jag faktiskt inte orkar.



All predikan om Kérastase produkter från både kändisar och vanligt folk
gör mig aningen nyfiken. Allt för att rädda mitt slitna skit.



Jag har faktiskt redan en primer från Lumene, den är väl okej.
Den här ska vara hur bra som helst och makeup artisternas favorit.



Det tjatas och tjatas så fort sommaren kommer om Nuxe's produkter.
Speciellt den här shimmeroljan som jag för övrigt provat. Den höll vad den lovade.



Makeup Stores Cover all mix har jag velat ha i evigheter.
Den täcker verkligen allt. Så fort jag får pengar och känner mig
tillräckligt generös att spendera sisådär 235 spänn på den ska den bli min!



http://www.trashy.com/, säger jag bara. Good Lord!
Dom har sjukt snygga underkläder. Trashy yes, men skit i det.
Realistiska? Inte många av dom, men skit i det med. :D
Dessutom står Dita von Teese modell lite här och där, så bättre kan det inte bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0