Turkiet here we come!

Idag impulsbestämde min mamma att vi ska åka till Turkiet. Jag vägrade givetvis åka med mina föräldrar, för jag vet att risken finns att det blir riktigt tråkigt. Iofs hade jag tur en gång och träffade en svensk brud i min ålder plus massa andra ungdomar, but that was once.

Jag - "Jag vägrar åka med er två."
Mamma - "Men ta med dig Mulon då? Så lämnar vi Kalle hemma med hundarna."
Jag - "Okej!"

Nu ska bara Mulon be sina parents om lov och allt det där.
Det löser sig, för nu är jag fett pepp och ingenting får gå fel!
 
SJÖ, se stilla: en anhörig ordnar något trevligt för dig. Se upprörd: besvikelse i kärlek.


FLASKA, se: du begår en obetänksam handling. Se flera: inbjudan. Dricka ur: en enkel förklaring är att du kan vara törstig. Många drömmar har faktiskt en självklar tolkning.


KARUSELL, se: stor lycka. Åka i: du har ett komplicerat känsloliv.


HUND: Att drömma om hundar symboliserar ofta våra omedvetna instinkter. "Drömhunden" visar oss antingen tillgivenhet eller fientlighet. Har man en trofast hund som sällskap, är man säkerligen i harmoni med sig själv. Går hunden däremot till anfall mot en tyder det på inre obalans, och det skulle nog inte skada med en smula självrannsakan.

FEST, förbereda: en ganska vanlig dröm, som kan bero på att du har en jäktig dag framför dig och oroar dig för hur du ska hinna med allt. Delta i: tråkig underrättelse.

DRUCKEN, själv vara: du begår en överilad handling som du kommer att få ångra. Se annan vara: förlustbringande möte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0