Ferra ferra

På senaste tiden har jag blivit på ett fruktansvärt ferrahumör. Kanske beror på att skolan börjar om sisådär två veckor, jag vet inte. Det känns som att det är så mycket man måste hinna med på dom där två veckorna. Skaffa eventuellt nytt stuff till skolan, träffa massa folk, skriva klart massa gamla arbeten man inte hann förra terminen osv. Fan, ge mig tre veckor till.

Vilken tur att jag är ett jävla as ibland, i slutet lönar det sig och gör allting bättre.
Ärligt talat vet jag inte hur det hade slutat annars, vi hade nog gått och inbillat oss saker och förträngt sanningen, fortsätta falla dit och göra samma misstag om och om igen.
Det svider dock lite att man är så gott som värdelös när du äntligen fått det du vill ha.
Men aja, lika bra det. Nu är allting borta, and damn I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0